סגירת מרפסות בפנטהאוזים

סגירת מרפסות היא התקן ממש נדרש בכל פטנהאוז. ישראל היא מדינה שיש בה חורף, ובשנים האחרונות זהו חורף לא קל, ולכן הסתפקות בפתח הפנטהאוז כפתח כניסת אוויר כבר מזמן לא ראלית. בפנטהאוז, סגירת חורף למרפסת היא הפתרון היחיד לאיטום הקיר החשוף של דירת הגג.

הזדמנות לשדרוג עיצוב הפנטהאוז

סגירה אינה רק אמצעי לסגירה של הקיר החשוף, אלא גם לעיצוב הדירה. ישנן סגירות ייעודיות לפנטהאוזים והן מותאמות הן בגודל הסטנדרטי של רוב דירות הפנטהאוז, הן ברמת כניסת באור מהקומה הגבוהה, והן בעיצוב המגוון. ניתן להתרשם ממבחר סגירות בפנטהאוזים ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר.

סגירת מרפסת

 

 

כיצד בוחרים?

יש להיוועץ עם יועץ מקצועי מטעם חברת פרגולות אלומיניום וסגירות. בחברה זו, העוסקת בפתרונות קירוי והצללה לבית, יגבשו פתרון עבור הפנטהאוז שלכם כך שגם יתיישב מבחינה עיצובית וגם יהיה עמיד וחזק מאד. עבודה זו בפנטהאוזים גם תותקן על ידי החברה ותיבדק לאחר גמר ההתקנה.

מהם היתרונות?

איטום כיווני אוויר כאשר מזג האוויר מתקרר, שיפור עיצוב הבית, הכנסת המרפסת החיצונית של הפנטהאוז לתוך שטח הבית, מה שיכול לספק עוד חדר לאורחים ולבאי ביתכם, וחשוב מכל – השבחת הנכס, תוך דאגה לכך ששוויו הכלכלי יעלה ביחס למה שהיה בעבר, בשל נוכחותו של התקן הבוטיק בתוכו.

סגירות מרפסות בפנטהאוזים של "סולריס"

בחברת "סולריס" מתאימים עבורכם באופן אישי. נתאים לכם עמידה לתנאי השטח שנבדוק, וגם מתאימה מאד מבחינה דקורטיבית לבית שלכם. הסגירה צפויה להשביח את שוויו של הנכס בו אתם גרים, וגם לספק לכם הגנה מהחורף כל אימת שתבקשו. הפיכת המרפסת לאטומה גורמת לכך שהיא תהיה חדר נוסף בבית, ולא מרפסת חשופה, מה שתורם לכך שתוכלו להלין בחדר הזה עוד אורחים ואנשים שבאים להתאכסן אצלכם באופן ארעי. המחירים משתנים בהתאם לדגם שנבחר, ולכן חשוב לעיין בקטלוג שלנו ולבדוק מה בדיוק אתם צריכים. סגירת מרפסות בפנטהאוזים היא הפתרון המושלם לכך בית שהוא דירת גג, וגם מספק עיצוב בחדות חסרת תקדים עבור אותו בית.