פרגולות לפנטהאוזים ודירות גג

גרים בקומה האחרונה של הבניין? מחלקת חזות העיר כנראה תאשר לכם בקלות להציב פרגולה במרפסת! היות והדירה שלכם חותמת את ראש הבניין, ולא נמצאת במרכזו, גדלים הסיכויים שהפרגולה שלכם היא מה שיחתום את עיצוב הבניין, ולכן לא רק שתקבלו אישור להציבה, זה בדיוק מה שהרשויות היו עושות אילו היו מאשרות לבנות עכשיו בניין דומה לשלכם.

כיצד תבחרו פרגולות לפנטהאוזים ודירות גג?

בחירת הפרגולות נעשית בחנות פרגולות מקצועית, שם יבחנו את מראה הבית ואת תנאי השטח להיווצרות עמידות. בהתאם לכך, הם ימליצו לכם על מספר פרגולות לפנטהאוזים ודירות גג אשר עשויות להתאם למבנה הבית שלכם. בחירת פרגולות לפנטהאוזים ודירות גג נעשית על ידכם, אבל באמצעות ההדרכה שלהו תדעו בדיוק מה מתאים לבית, ועם איזה התקן קיים סיכוי רב ביותר לשמור על עמידות המוצר ובטיחות הדיירים.

כיצד מומלץ להחליט מה יבוצע?

חשוב לעשות זאת על פי חשיפת הדירה לרוח וכיווני אוויר, וחשיפתה לשמש. גם גובה הדירה ביחס לקרקע קובע מספר אלמנטים על בחירת הרכיבים. יש לבחור רכיבים עמידים שיספקו את התוצאה שכולנו מייחלים לה: פרגולה עמידה ללא רבב. אנו נספק לכם תושבות-הטמעה, עמודי פרגולה וגג בוטיק שיותאמו לדירה שלכם. אנו נספק גם אמצעים להגנה נגד גשם, כמו למשל סנטף, וכן – מערכת ניקוז לפרגולה שתסנן מים ותמנע את אגירתם בקרבתה.

כיצד מומלץ לקבוע את העיצוב?

זהות העיצוב נעשית על ידי אדריכלים ויועצים המתמחים בפרגולות. חשוב לבחור פרגולה אשר הצבעים והצורות שלה מתאימות לבית בו אתם גרים, מתאימות לנופי החוץ הבוקעים מהבית, וכמובן מתאימים לצבע ולצורת הבניין. היועצים שלנו יסייעו לכם להגיע לדגם של פרגולה אשר עיצובו יעשה חייל עבור הדירה בה אתם גרים.

סולריס – פרגולות לפנטהאוז ודירות גג

בסולריס תוכלו למצוא מספר דגמי בוטיק של פרגולות אלומיניום ופרגולות חשמליות לפנטהאוז ודירות גג. הדגמים יומלצו לכם על ידי מומחי החברה, על בסיס התנאים הקיימים בפנטהאוז או בדירת הגג שלכם. בחירת המוצרים נעשית בבטחה וללא עוררין כאשר המקצוענים של סולריס לצדכם, מדריכים ומסבירים אודות הפרגולה הנדרשת ביותר להצבה בדירת הגג או בפנטהאוז שלכם.