הצללה לגינה

לאחר שרכשתם את בית החלומות צמוד הקרקע שלכם במיטב כספכם, זה הזמן המתאים לטפח את הגינה ולהתאים לה פתרונות הצללה מתאימים לגינה. העונות שמתאפשרות לנו ליהנות מהגינה שלנו ולשבת בה ברוגע הן: סתיו ,אביב וקיץ. ישנה שורה שלמה של פתרונות הצללה מתאימים לגינה ועליכם לבחור אותן בהתאם. חשוב תמיד להיעזר באיש מקצוע, אשר ימליץ לכם על פתרונות הצללה מתאימים לגינה. ישנן פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות, סוככי מסך וסוככי זרועות. על פי החלל ועיצוב הגינה, יש להתאים את פתרונות הצללה מתאימים לגינה. יש לשמור גם על ההצללה אך גם על אוורור שלא יגרום לכם למחנק תחת ההצללה אותה בחרתם.

תמונות פתרונות הצללה לגינה

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות

לקוחות ממליצים

חני יוסף
קרא עוד
תודה רבה לצוות סולריס על עבודה נפלאה מחמם את הלב השירות והיחס שנתתם אמליץ בכל עת.
מרינה ירמקוב
קרא עוד
כל הכבוד להנהלה החדשה על הייעוץ והתכנון המקצועי כולל צוות מתקינים מיומן, הזמנתי פרגולה מעל 50 מטר וקיבלתי מוצר מעל כל הציפיות. תודה וישר כוח!!!
עידן ארצי
קרא עוד
אנו מבקשים להביע בפניכם את תודתנו והערכתנו על השירות המקצועי, ההוגן והאדיב שזכינו לקבל מכם. התקנת הפרגולה והמסכים היא ללא יוצא מהכלל, תודה רבה למתקינים ולכל מי שנתן לי שירות, אני ממליץ !!
Orly Tobolski-Hadad
קרא עוד
מעבר לזה שהפרגולה החשמלית שסולריס התקינו אצלנו יצאה מדהימה ועונה על צרכי ההצללה שלנו, לא ראינו שירות ונגישות כאלו כבר הרבה זמן! תודה לכל אנשי השירות והמתקינים ובמיוחד לניקולאי!
Udi Dagan
קרא עוד
שירות מצויין! ליווי מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ועד לסיום ההתקנה.
Nitza Shefer
קרא עוד
לחברת סולריס, רוצה להודות על הסוכך הנפלא שהתקנתם לי. עבודה מאד מקצועית ויפה. הבד מדהים והמערכת מצוינת.

איך לבחור את מוצרי ההצללה לגינה הנכונים לכם?

גינה מפנקת היא כנראה החלום של כל בעל בית. אך עם כל היתרונות של החצר הפתוחה, קיימת בעיה פוטנציאלית שכל בעלי הגינות חייבים להתמודד עימה – החום שנוצר עם השמש.
חשיפה ישירה לשמש יכולה לגרום לקרינה ופגיעה בריהוט גן. מיד נראה מגוון פתרונות הצללה לגינה וכיצד לבחור בפתרונות המתאימים.

סוככים ופרגולות הם פתרונות מעולים להצללת הגינה מהשמש החזקה וליצירת מרחב נוסף למגורים בחוץ. חשוב לציין כי לפני התקנת סוככים או פרגולות, חשוב להתייעץ עם חברה מומחה בתחום כדי לקבל את הפתרון הטוב ביותר לגינה שלכם. כמו כן, חשוב לבחור במוצרים איכותיים ועמידים המתאימים לאזור ולתנאי האקלים של המקום.

היתרונות והחסרונות בפתרונות ההצללה לגינה

סוככי זרועות לגינה

פיתרון נהדר להגנה מפני קרני השמש, דקורטיבי, יעיל ובעל מנוע חשמלי שיכול להקל מאוד על אופן ההפעלה. אם הגינה שלכם חשופה לרוחות אל תדאגו – לסוככי הזרועות שלנו יש חיישנים מיוחדים שיודעים להגן על עצמם גם ברוחות ולהיסגר אוטומטית.

פרגולה אלומיניום לגינה

פרגולות מסוגים שונים, מתאימות לגינה כמו למשל פרגולות העשויות מאלומיניום המעניקות מראה כפרי ומיוחד שמשתלב היטב עם הצמחים והעצים בגינה. פרגולות אלומיניום הן חזקות במיוחד והיתרון הגדול שלהן הוא שהן לא צריכות תחזוקה בכלל.

פרגולה חשמלית לגינה

הפרגולה החשמלית תופסת תאוצה והופכת להיות אחד המוצרים הכי חמים בשנים האחרונות. הפרגולה החשמלית מתאימה מאוד למזג האוויר הישראלי, אשר קייצי ברובו, והי מאפשר פתיחה וסגירה של הפרגולה בהתאם לצורך וכך אפשר להינות ממזג האוויר ומהגינה בכל ימות השנה.

סוככי מסך

פיתרון מושלם לי שרוצה לסגור מרפסת בגינה ולאפשר פרטיות וגם בידוד בין הבית לחוץ. סוככי מסך מאפשרים ליצור חציצה נוספת בין הגינה לבין הבית. ועוזרים לבודד מחום ומקור גם בקיץ וגם בחורף. סוככים אלו הם פתרון הצללה מצויין לגינה. ומתאים במיוחד למרפסות מערביות אשר חשופות לשמש.

אז בכל זאת כיצד מתאימים את ההצללה הנכונה לגינה שלנו?

החל בגינה, כמות השמש והצל, אם הגינה חשופה לרוחות או לא, זה מה שיגרום לכם לבחור את פתרונות הצללה מתאימים לגינה. אנשי מקצוע בתחום יסייעו לכם בבחירה הנכונה של פתרונות ההצללה שיתאימו למראה הגינה ולכם, ממש כמו כפפה ליד.

מה היה לנו?