פרגולה תלויה / פרגולה צפה

אחד מפתרונות ההצללה החשובים בבתים פרטיים, ובבתים משותפים עם מרפסת שמש הוא פרגולות תלויות. פרגולה תלויה-צפה לא רק שומרת עליך מפני גשם, שמש ונזקי חוץ אחרים, היא גם ניתנת, לכיוון מכני או חשמלי: ניתן להסיר או להרחיב את הגג, לקפלו חלקית ואפילו לפתוח לו את התריסים, במידה ומדובר על גג רפפות.

אנו בחברת סולריס מתמחים פרגולות תלויות ומבטיחים לכם פרגולות איכותיות עם שירות ברמה הטובה ביותר, ייעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים: תמונות מהתקנות, המלצות, סרטוני וידאו ו תמונות מפרוייקטים ניתן לראות באתר שלנו ובמדיה החברתית.

אל תתלבטו ופנו אלינו. אנו מציעים ייעוץ בחינם ללא התחייבות ובדיקת התאמה לפרגולה תלוייה לגינה, חצר או מרפסת הבית.

פרויקטים פרגולה תלויה

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות

לקוחות ממליצים

חני יוסף
קרא עוד
תודה רבה לצוות סולריס על עבודה נפלאה מחמם את הלב השירות והיחס שנתתם אמליץ בכל עת.
מרינה ירמקוב
קרא עוד
כל הכבוד להנהלה החדשה על הייעוץ והתכנון המקצועי כולל צוות מתקינים מיומן, הזמנתי פרגולה מעל 50 מטר וקיבלתי מוצר מעל כל הציפיות. תודה וישר כוח!!!
עידן ארצי
קרא עוד
אנו מבקשים להביע בפניכם את תודתנו והערכתנו על השירות המקצועי, ההוגן והאדיב שזכינו לקבל מכם. התקנת הפרגולה והמסכים היא ללא יוצא מהכלל, תודה רבה למתקינים ולכל מי שנתן לי שירות, אני ממליץ !!
Orly Tobolski-Hadad
קרא עוד
מעבר לזה שהפרגולה החשמלית שסולריס התקינו אצלנו יצאה מדהימה ועונה על צרכי ההצללה שלנו, לא ראינו שירות ונגישות כאלו כבר הרבה זמן! תודה לכל אנשי השירות והמתקינים ובמיוחד לניקולאי!
Udi Dagan
קרא עוד
שירות מצויין! ליווי מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ועד לסיום ההתקנה.
Nitza Shefer
קרא עוד
לחברת סולריס, רוצה להודות על הסוכך הנפלא שהתקנתם לי. עבודה מאד מקצועית ויפה. הבד מדהים והמערכת מצוינת.

מהי הפרגולה התלויה?

פרגולות תלויות מוגדרות כפתרון הצללה שצד אחד שלו 'מחובר' לקיר הבית או המבנה. הן משתמשות בקיר כדי לתמוך בצד זה של הפרגולה, מה שבדרך כלל נעשה עם הברגה ישירות אל הקיר.

פרגולה תלויה מעץ, ברזל או אלומיניום – מה עדיף?

היתרון העיקרי בבחירת פרגולה צפה מאלומיניום על פני עץ הוא שפרגולות אלומיניום דורשות פחות תחזוקה. אין צורך לצבוע או להוסיף לכה למתכת, והן מוכנות לשימוש ישר מהקופסה. עץ, בסופו של דבר, יינזק ויישחק עם השמש והזמן, והוא ידרוש צביעה או לכה באופן קבוע. אלומיניום, לעומת זאת, יתמודד עם בלאי ונזקי מים.

התקנת פרגולה צפה

התקנת פרגולה צפה חייבת להיעשות רק על ידי גורמים מוסמכים אשר הוכשרו לכך. ישנן אמנם מספר פרגולות צפות להרכבה עצמית, אך בסופו של דבר ההגעה למעלה הקיר ותלייתן דורשת אסמכתא לעבודה בגובה מטעם משרד הכלכלה.

הגנה על הפרגולה התלויה מנזקי חוץ

בעוד כי ישנם חומרים שהם באופן טבעי מוגנים, כמו למשל אלומיניום או נירוסטה, אחרים זקוקים להגנה מהגשם. פרגולות תלויות מעץ, למשל, זקוקות לחומר שנקרא סנטף. הסנטף הוא חומר דק דמוי פלסטיק, אשר מושם על הפרגולה מבחוץ וננעץ עליה באמצעות ברגי סנטף. הסנטף הוא חומר עמיד בפני גשם ומונע חדירה לעץ הפרגולה והשחתתו עקב כך.

בחירת רכיבי הפרגולות התלויות

ספק הפרגולה הצפה יבחר עבורכם בצורה מקצועית את החומרים וכלי ההתקנה הטובים ביותר, החל מתושבות שנבדקו היטב כעמידות בפני נזקי רוח, ועד עמודים עמידים לפרגולה. החל מגג חזק ויציב, עד אביזרים להטמעת הפרגולה, אשר מצויים מתחת לאדמה. רכיבי הפרגולה ייבחרו על קוצו של יוד, ובהתאמה מלאה לבית שלכם. פרגולה צפה לחצר או למרפסת שמש ייבחרו על פי המתווה של אותו שטח בו נדרשת ההתקנה.

מחירי פרגולה תלויה

עבור פרגולות תלויות המחיר משתנה בהתאם לאיכות. אנו סבורים כי עליכם לבוא עם תקציב ידוע מראש, אך קחו בחשבון שאם תצטרכו לחרוג ממנו, ייתכן כי לא נמליץ לכם לשלול זאת. פרגולות תלויות צריכות להיות איכותיות, לעומת פרגולות לא עמידות שעליהן תשלמו בדיעבד מחיר הרבה יותר יקר אם יקרה משהו, ההתקן יתמוטט, או שההתקן לא יעמוד בדרישות הפונקציונליות שלכם.

למה לבחור בפרגולה הצפה של סולריס?

ניתן להיפגש עם יועצי עיצוב מטעם סולריס אשר יסייעו לכם לבחור פרגולות תלויות לחצר, למרפסת השמש ולכל מקום אחר בו הן נדרשות. הבחירה תיעשה על פי אמות מידה דקורטיביות מטעם עובדים המתמחים בענף עיצוב הבית והחצר, ובעלי שנים של ניסיון בהטמעת פרגולות תלויות. עם סולריס, פרגולות ייבחרו רק באיכות!

אילו סוגי פרגולות תלויות אנו מציעים?

פרגולת תלויה מעוצבת ויוקרתית להצללת המרפסת והגינה. פרגולה העשויה אלומיניום וממונעת חשמלית המשמשת להצללת השטחים החיצוניים של ביתכם. פתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי לחצר, לגינה ולמרפסת

פרגולה מרחפת מאלומיניום לשדרוג הבית והגינה. הפרגולה עשויה אלומיניום ומגיעה במבחר עיצובים ייחודים. פרגולה ממונעת חשמלית המשמשת כפתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי.

פרגולה תלויה מאלומיניום לשדרוג הבית והגינה. הפרגולה עשויה אלומיניום ומגיעה במבחר עיצובים ייחודים. פרגולה ממונעת חשמלית המשמשת כפתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי.

פרגולה תלויה לגינה בעיצוב ייחודי המשלב בין איכות ליוקרה. הפרגולה עשויה אלומיניום ומגיעה במבחר עיצובים ייחודים. פרגולה המשמשת כפתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי למרפסת השמש שלכם.

פרגולה תלויה מרחפת מאלומיניום לשדרוג הבית והגינה. הפרגולה עשויה אלומיניום ומגיעה במבחר עיצובים ייחודים. פרגולה המשמשת כפתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי.

פרגולה תלויה למרפסת בעיצוב ייחודי המשלב בין איכות ליוקרה. הפרגולה עשויה אלומיניום ומגיעה במבחר עיצובים ייחודים. פרגולה המשמשת כפתרון הצללה דקורטיבי ואיכותי למרפסת של ביתכם.

תוכן עניינים - סיכום מה היה לנו?